Levensgrote dinosaurussen palmen Wijnegem in

Tal van bezoekers beleven plezier aan Dino Expo in shoppingcenter

Vanaf vandaag kan je niet alleen winkelen in Wijnegem- Shop Eat Enjoy, maar je kan er ook terecht voor een unieke Dino Expo die opgesteld staat op de verschillende pleinen doorheen het shoppingcenter. Je komt er oog in oog te staan met levensgrote dinosaurussen die er dankzij een gerobotiseerd systeem levensecht uitzien: ze bewegen, maken geluiden en lijken te ademen. Je ziet er onder andere de Plateosaurus, de Spinosaurus, de beroemde Tyrannosaurus Rex en nog vele andere soorten. Bij elke dino staat een leerrijk informatiebord en je vindt er ook een grote tijdslijn met info over de geschiedenis van alle dino’s.

“De Dino Expo zal hier een maand staan. Je merkt nu al dat kinderen enorm onder de indruk zijn van de levensgrote reptielen. Met deze expo creëren we, in alle veiligheid, een unieke ervaring voor onze bezoekers zodat een bezoek aan ons winkelcentrum een leuke daguitstap is voor jong én oud.”

Katrien Geysen, Shopping Center Manager, Wijnegem

De internationale Dino Expo, afkomstig uit Barcelona, staat hiermee voor het eerst in België. Hij blijft nog tot 20 augustus in het shoppingcenter staan en de toegang is volledig gratis.

Katrien Geysen

Shopping Center Manager, Wijnegem