PERSUITNODIGING

Janseniuspark legt verborgen stukje Middeleeuws Leuven bloot

Vier jaar geleden was er nog een grijze, betonnen parking van de KU Leuven ter hoogte van de Minderbroedersstraat. Nu is er het fonkelnieuwe Janseniushof met een splinternieuw park, dat ook een nieuw stukje historisch Leuven blootlegt.

De Leuvense projectontwikkelaar Resiterra legt vrijdagvoormiddag 30 juni om 10u00 een voetgangersbrug aan in het park die het nieuwe stukje Leuven moet verbinden met de rest van het stadscentrum. De aanleg van de voetgangersbrug zorgt meteen voor een betere toegankelijkheid naar het stadscentrum toe.

Tijdens een kort persmoment geven projectontwikkelaar Resiterra en schepen van Ruimtelijke Ordening Carl Devlies meer uitleg over het nieuwe park, de voetgangersbrug, en het verborgen stukje Leuven. Interesse? Graag je komst even bevestigen via [email protected].

PERSCONFERENTIE - 30 JUNI 2017

TIMING

10u00        Verwelkoming

10u15        Toelichting van Erik Van Hoof (Directeur Resiterra) en schepen Carl Devlies