PERSUITNODIGING - Belgische primeur: eerste woning van 48 m² gebouwd in 30 minuten

Een half uurtje, zo lang duurt het tegenwoordig om een woning van bijna 50㎡ te plaatsen in ons land. Het is alvast een primeur voor onze Belgische woningmarkt. Het Limburgse bedrijf Warsco Units lanceert vandaag het nieuwste woonmodel ‘Cocon’ op grote schaal. Bovendien wordt de nieuwe woning niet alleen supersnel geïnstalleerd, ze wordt ook Bijna Energie Neutraal (BEN-woning).

Met het nieuwe woonconcept wil de Limburgse ontwikkelaar de Belg meer kansen bieden op de vastgoedmarkt. Zo moet de woonunit onder meer een oplossing worden voor de groeiende groep jongeren die de hoge vastgoedprijzen het hoofd moeten bieden of voor het grote tekort aan sociale woningen.

Op donderdag 26 september om 11u nodigt Warsco Units u graag uit op de voorstelling van het nieuwe woonmodel 'Cocon'. U zal er als eerste de woonunit kunnen betreden, er meer te weten komen over het project zelf en u krijgt er extra uitleg van de ontwerper Roel Vandebeek.

Interesse? Graag je komst bevestigen via tom@bereal.be of 0495 / 46 74 49.

PRAKTISCH

Datum: donderdag 26 september van 11u tot 12u.
Adres: Slingerweg 20, 3600 Genk

TIMING