PERSUITNODIGING: Nooit geziene privé-collectie over Leopold II onder de hamer in Brussels veilinghuis

De grootste collectie ooit verzameld over Leopold II is vanaf aanstaande vrijdag voor het eerst te zien voor het grote publiek in het Brusselse veilinghuis Arenberg Auctions. Het gaat om honderden zeldzame karikaturen, foto’s, tekeningen, beeldjes en andere memorabilia, verzameld door Eric Van den Abeele, achterkleinzoon van Jules Thiriar, lijfarts en vertrouwenspersoon van Leopold II. De 19e en 20e eeuwse verzameling zou in totaal tienduizenden euro's waard zijn en lokt alvast heel wat royalty liefhebbers, verzamelaars en liefhebbers van satire naar ons land.

Het Brusselse veilinghuis Arenberg Auctions en verzamelaar Eric Van den Abeele nodigen u uit voor het officiële persmoment op donderdag 6 december om 11u. U krijgt een sneak preview van de volledige collectie, u zal er kunnen kennismaken met de verzamelaar die hier gedurende 40 jaar zijn levenswerk van heeft gemaakt én u kan de expert interviewen.

Interesse? Graag je komst bevestigen via [email protected] of 0486/ 916 966.

PRAKTISCH

Wanneer: donderdag 6 december van 11u tot 12u.
Adres: Arenberg Auctions Wolstraat 19/2 in Brussel.

Parkeermogelijkheid: Interparking Zavel-Poelaert

TIMING