Persuitnodiging: zes op de tien millennials willen woning eerst zelf verkopen

Belgische makelaar start met nieuw concept en begeleidt nu ook gratis doe-het-zelf-verkopers

Millennials verkopen almaar vaker zélf hun huis in de plaats van naar een professionele makelaar te stappen. Voor het eerst in ons land anticipeert de vastgoedsector erop. Als één van de eerste makelaars in ons land start Dewaele Vastgoedgroep met een nieuw concept waarbij iedereen zijn eigen huis gratis via een online platform kan verkopen en dat de doe-het-zelver - zonder commissie (!) -  de nodige tools en expertise biedt.

Dewaele Vastgoedgroep, één van de grootste residentiële vastgoedspelers, nodigt u uit voor het officiële persmoment op woensdag 17 oktober. U zal er voor het eerst kunnen zien hoe het online adviesplatform praktisch werkt én je zal er kunnen kennismaken met de eerste verkopers die hun pand via dit nieuwe systeem zelf zullen verkopen.

Interesse? Graag je komst bevestigen via [email protected] of 0486/ 916 966.

PRAKTISCH

Wanneer: woensdag 17 oktober van 11u tot 12u.
Adres: Iepersestraat 629, 8800 Roeselare

TIMING